onsdag 3 mars 2010

Korsvägen

Jag och mamma har hittat en ny butik i Göteborg som ligger vid korsvägen. Jag minns inte namnet på den tyvärr, men de hade riktigt fina saker. Där köpte vi små dekorationer till ljus.


I morse så vaknade jag av att min tjänstetelefon ringde och undrade vart jag befann mig. Jag som aldrig har försovit mig innan. Riktigt jobbig känsla att vakna upp med panik. Jag ställer alltid två mobiler och en väckarklocka bredvid sängen och har inget minne av att de ens har ringt så jag måste ha stängt av dem i sömnen. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag hade jätte svårt att somna i gårkväll pch somnade inte fören efter två på natten och klockorna ringde kl fyra. Vilket betyder högst två timmars sömn. Ja det var inte roligt.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar