söndag 14 mars 2010

Söndag

I går när vi var hemma hos Pelle och hans familj så fanns denna hjärtformade potatisen i potatispåsen. Ganska orginell.




I dag har vi varit på tekniska museet och tittat på modelljärnväg. Jag var helt fascinerad av vilka små roliga detaljer det fanns på de olika modulerna. Jag ska se om jag hittar några roliga bilder från eventet som jag kan visa upp i ett senare inlägg.

Jag har tänkt på det med kommentarer på bloggar. När man har fått en kommentar, hur ska man då svara? På sitt eget inlägg där kommentaren är, eller på den personens egna blogg som har kommenterat? Kanske man ska kopiera texten i så fall så att den som har kommenterat kommer i håg vad den har skrivit. För jag tror inte att om man väl har kommenterat ett inlägg på någons blogg så går man inte tillbaka till det inlägget för att kolla om man har fått något svar. Någon som har något bra tips?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar