fredag 19 mars 2010

Silverfat

Om det är något min mamma samlar på så är det silverfat. När jag senast var på holmens så fick jag tag på 4st i olika storlekar. Jag hittade även en fin vas i silver. Detta lämnade jag hemma hos min mamma medans jag gick och fikade med min barndomsvän. När jag senare kom tillbaka hem till mamma så skulle jag visa henne mina fynd. Då var vasen plötsligt borta. Jag trodde att jag kanske hade glömmt att plocka ner den i påsen och blev helt förtvivlad. Då plockar mamma ut den ur hennes kökslucka. Hon hade alltså redan gått igenom mina fynd! Det hela slutade med att mamma fick både vasen och silverfaten. Så kan det gå.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Göteborg

1 kommentar:

  1. Silverfat samlar jag också på.....Din blogg är så trevlig med vackra bilder. Ögonfröjd.

    SvaraRadera