söndag 21 mars 2010

Mina tankar inför flytten





Just nu har jag lite rast och sitter och försöker samla mina tankar. Flytten är om 10 dagar. Jag sökte ledigt för ungefär 3 månader sedans men vet ännu inte om jag har fått ledigt från mitt jobb vilket är lite stressande. Jag vill ha några dagar på mig innan själva flyttdatumet så att jag kan passa på att packa det sista och flyttstäda. Sen så måste jag bestämma mig för tapeter, gardiner, färger i badrum, vilka färger jag ska ha i mitt kök på porslin osv. Jag är lite inne på att köpa porslin från Grönbergs interiör. Jag vet inte vad porslinet heter men jag tror att det kan vara Rice. Jag tänkte i allafall köpa assietter i olika färger. De är ju så söta med små hallon på och olika blommor på vissa, med matchande koppar. Jag vill att flytten ska gå så fort som möjligt för jag klarar inte att ha en massa kartonger ståendes överallt. Då blir det ett evighetsprojekt. Jag har fyndat massor med roliga saker till köket som jag ska visa i kommande inlägg. Jag har inte alls hunnit vara aktiv de senaste dagarna med bloggandet och kommentarer men det ska bli bättring med det. Jag tycker i alla fall att det är jättekul att ni är inne och tittar en sväng.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Hallsberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar