onsdag 10 mars 2010

Hemma igen

Borta bra men hemma bäst, som man brukar säga. Men det var ett trevligt avbrott från vardagen. Jättekul att få träffa Roger Pontare. Han frågade om jag ville sjunga lite stämmor med honom. Jag sa vänligt men bestämt nej tack. Men det kommer jag leva länge på :)


Här är en bild på min White russian, med bandet i bakgrunden.


Jag köpte ett rött läppstift och rött nagellack från Chanel som jag stolt visar upp. Chanel är en favorit som håller bra och känns lyxigt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Silja line Galaxy

1 kommentar:

  1. Hej hej..jag hittade hit av en slump. Älskar inredningsbloggar. Hoppas du inte har nåt emot att jag tittar mig runt lite. Och du, h¨åller absolut med om Chanels nagellack, helt klart bäst i hemmatest! :-)

    SvaraRadera