söndag 28 februari 2010

Holmens

I dag så var vi en sväng på Holmens och skulle bara titta lite. Jag hittade ett smörkärn för 25 kr som jag bara var tvungen att köpa till mina paraply



Sen så hittade jag en kaffekvarn



Och plötsligt så stod denna våg på ett bord framför mig och viskade "köp mig, köp mig"



Tårtspade till mina skedar i samma serie



Denna sockerkaksformen köpte jag faktiskt till Christopher för han har önskat sig en sådan ganska länge nu.


Två silver ljusstakar


Och en kaffekanna



En helhetsbild i mitt fönster. Ja nu har jag slösat igen, och jag känner mig lite skamsen över att jag aldrig kan gå in i en butik utan att komma ut med massa kassar men nu var det faktiskt så att jag tjänade en liten slant på loppisen i helgen på saker som jag ändå hade tänkt att slänga så jag unnade mig lite saker till min nya lägenhet för de pengarna.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Göteborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar