onsdag 10 februari 2010

Tankar mitt i natten.




I dag så köpte jag e tidning som heter 101 idéer. Jätte bra tidning som hade massa roliga tips. I tidningen hade de gjort ett repotage om just inredningsbloggar och tipsade att om man vill skaffa fler läsare så ska man registrera sin blogg på bland annat bloggportalen, bloggtoppen, bloglovin och nyligen för att fler ska få veta när man har gjort nya inlägg. Jag var lite skeptisk men ändå så jag prövade att gå in på bloggportalen. Där fanns det en ruta som det stod "vad skriver bloggvärlden om just nu". Bland sökorden där så var det 1.Sex 2. topless 3. Stay- ups osv. Näää tänkte jag. Jag vill inte att min blogg ska finnas bland massa pervon. Klockan är ju ifs ganska mycket nu och det kan ju faktiskt vara så att det står andra sökord om jag går in där i morgon bitti igen. Men ändå. Det gav inga bra vibbar. Dessutom stod det också att man inte kan radera sitt konto hos dem. Det är också en varnings klocka. Hur gör ni? Är ni med i något av de ovannämda? Vad är era erfarenheter?
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Tack vad roligt att du såg mig o hittade min blogg. Nu ska jag läsa lite här och kika runt. mvh Lina med butiken C´est la vie

    SvaraRadera
  2. Roligt att ud kom förbi hos mig.
    Kul att höra att du tycker om min blogg, det glädjer mig.
    Visst är det en härlig tidning, pyssel och inredningstips är ju alltid välkommen hos de flesta.
    Ha en skön dag.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  3. Hej tittar bara in och säger hej så här på kvällninga, vill bara säga att din kommentar gjorde mig riktigt glad
    KRAM

    SvaraRadera