onsdag 17 februari 2010

Snöras

Hela morgonen har det bankat i byggnaden. Vi kunde inte komma på vad det var. Jag trodde att det var någon granne som höll på med ett träningspass eller ett barn som slog en leksak i marken. Men efter några timmar så förstod jag att så var inte fallet. Men helt plötsligt sa det pang mot fönsterrutan som pistolskott.(inte för att jag någonsin hört ett pistolskott men jag kan föreställa mig.) Jag trodde att de skulle gå sönder några gånger och tänkte att nu kommer det bli ännu kallare än vad det redan är i våran lägenhet. Jag kom fram till att antagligen så är det någon som skottar taket och hackar loss alla istappar. Men det gjorde mig ganska rädd första gången jag hörde ett pang mot fönsterrutan. Jag försökte fånga en bild vilket inte var jättelätt.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Stockholm

1 kommentar:

  1. Ahh... Det var det som dunkade, alltså. Men jag misstänker fortfarande ungen på våningen ovanför.

    SvaraRadera