söndag 28 februari 2010

Slott & Koja

I fredags så fick jag äntligen besöka Slott & Koja i Mora. Senaste besöket måste ha varit långt innan Jul. Jag har alltid lyckats pricka in att komma till Mora de dagar då butiken har varit stängt och jag har fåttnöja mig med att stå utanför fönstrerna och dregla. Men så äntligen i fredags så hade jag dryga 20 min att irra runt och plocka åt mig lite saker innan det var dags att åka igen. Jag köpte en silver ljusstake som min mor har fått låna innan det är dags att flytta in i den nya lägenheten. Den som inte har något smycke på själva ljuset och som är näst störst. Eftersom denna var den sista så var jag bara tvungen att köpa den. Men jag funderar på om jag kanske ska ge den till min mamma i stället eftersom hon tyckte om den så mycket.


Sen köpte jag två saxar


Jag köpte även två krukor som jag tänkte ha i mitt nya kök.


Och två blompinnar med små hjärtan


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar