tisdag 23 februari 2010

Lite quality time

I dag var jag och Christopher på vårat favoritfik, Vetekatten. Vi beställde in varsin semla. Kanske årets sista, på ett tag i alla fall. Inte för att den smakade illa, men nu får det var slut på semlor för jag kommer snart att börja rulla.


Jag tyckte det var så fint med trädet mitt i snön.


Vi var en sväng på Panduro och då köpte jag denna bok. Bröllop och fest. Nej, Christopher har inte frågat om min hand ännu, men jag måste ju vara beredd när han gör det. Jag har läst om denna boken så det ska bli ett nöje att sätta sig i lugn och ro och bläddra igenom den någon dag. Det är inte ofta jag besöker Panduro, men de har faktiskt riktigt trevliga saker. Förstår inte varför jag inte går dit lite oftare.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar