tisdag 9 februari 2010

Svart på vitt

Den här bilden är jag. En avdankad ballerina som gillar Noa Noa kläder. I dag vaknade jag upp och kände mig totalt apatisk eller nog lite ledsen inners inne. Jag har väntat på ett samtal som aldrig kommer och nu tror jag inte det finns någon chans att det kommer komma heller. Jag är jättedålig på att vara cool och bara vänta ut tiden. Istället drömmer jag mig bort och hoppas. (och går kanske händelserna alldeles för mycket i förväg.) Sen kommer den dagen då man inser att det kommer inte bli som man vill och det är ju så klart jobbigt.
Jag har ju faktiskt en annan anledning att vara jätte lycklig över. Men där är inga papper påskrivna ännu så jag ska verkligen försöka att inte ta ut segern i förskott även fast jag verkligen hoppas och önskar att jag kan göra det snart.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar