söndag 17 januari 2010

Söndag

I dag är det söndag och jag har verkligen latat mig hela dagen. Eller tagit igen mig kanske låter bättre. Mina föräldrar och min bror kom på besök i fredags för att fira min pappas födelsedag. Jag checkade in min föräldrar på hotel medans min bror fick sova i köket. Han fick dock ingen frukost på sängen. Det blev en hel del tv spel och shopping.



Detta underlägg köpte jag på Berry





Och ett underlägg till klockan.


Nu är det dags att lägga mig i sängen och läsa lite Jeanne d'Arc living som jag köpte på Gruvgatan 13 när jag var i Falun förra veckan.
-- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Nej men var du på Gruvgatan förra veckan!!? Träffade du min kollega Lena då kanhända? Visst har de mycket fint! Jag hinner aldrig jobba extra där nu när jag är upp i Östersund, synd, får lite gruvisabstinens emellanåt: ) Vilken fin bricka, fr Berrys? Ja, den skylten är bra, men din bror borde känts sig besviken på den uteblivna sängfrukosten då: )

    Åh va läckert med dina blå detaljer i köket, jättesnyggt!!! Mari.

    SvaraRadera
  2. Brickan var jättefin!

    Kul att få rå om släkten! Eller?

    Har aldrig läst/tittat i den tidningen, tycker du att den är bra?

    Hoppas du får en bra vecka!

    Jag åker till M tis-tors.
    /Eva

    SvaraRadera