lördag 30 januari 2010

Make over

I dag har jag och mamma varit duktiga tjejer. Vi vaknade tidigt på morgonen och begav oss ut på stan för att shoppa. Lampan och ljusstakarna i fönstret är nya. Jag ska försöka ta bättre bild i morgon när det finns bättre ljus.


Ljuset, duken framför allt soffan och bordet är nytt. Bordet fick inte plats i bilen i dag när vi hade inhandlat det så det var bara att bära ombord det på spårvagnen.


Mormors gammla byrå, min symaskin, min nya cigarrlåda och lite gammla tåskor från tiden som dansare har fått komma fram.


Nu är detta bara början. Ska fortfarande spika upp tavlor. Sy lite kuddar osv. Detta är mer en aptitretare. Men Rom byggdes inte på en dag som mamma brukar säga.
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för din rara hälsning hos mig! Så mycket roligt du har framför dig med att inreda lägenheten. Kul med en shoppingdag, det längtar jag också efter! Många fina saker var det du hittade, och soffan du köpt tidigare är underbar.
    Lycka till med alla projekt!

    Kramar
    Karin

    SvaraRadera