måndag 18 januari 2010

Sickla

Shopaholiken slår till igen. Halsbandet har jag ju visat sen innan. Det köpte jag till mig själv med mina födelsedags pengar. I dag när jag var på köpcentrumet i Sickla så gick jag in på Vita rum. (jag tror att butiken heter så) Då fanns ringen till min förvåning kvar. Jag tvekade att köpa den sist för jag trodde att jag skulle fastna med hjärtat och ha sönder ringen. Jag har ångrat i smyg så här i efterhand att jag inte köpte den när jag hade chansen. Men så i dag så låg den i det lilla skyltfönstret och ropade - köp mig, köp mig. Dessutom så var den på rea för halva priset. Så ja det var bara att öppna den snart tomma plånboken och ringen blev tillslut min.


-- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. hej!
    Du frågade om spetsdukar. Mina har jag fått av en väninna och en del har jag loppisfyndat!
    Duken är helt stel av sockret nu, inte alls kladdig, men i regn ska den väl inte direkt stå... ;)

    SvaraRadera