fredag 22 januari 2010

Dior

När min sambo hade spelning på en kryssning så kom han hem nästa dag och hade ett paket med sig till mig. Dior mini parfymer som jag kan ha i min necessär när jag sover borta eller är i simhallen. Hur bra som hellst. Jag var själv på kryssning innan jul med jobbet och såg dessa mini flaskor men jag la band på mitt ha begär och köpte dem inte. Men i efterhand så har jag ångrat att jag inte köpte dem när jag hade chansen för de finns ju inte i vanliga butiker. Jag tycker alltid att det är stressande att ha stora flaskor för dels tar de sån plats och dels är man rädd att de ska gå sönder och förstöra allt annat man har i necessären. Sen är jag också rädd för kleptomaner på simhallar. Det känns som om man hela tiden måste ha koll på sina saker. Så nu gör det inte så jättemycket om någon tar min necessär. Då har jag ju några flaskor till.


-- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar