fredag 25 december 2009

God Jul

Juldagen är snart förbi. Vad tiden går fort. I dag har vi åkt runt till alla tänkbara matbutiker som var öppna för att inhandla mat till min födelsedagsmiddag. Jag fyller inte fören 27 dec men för att så många som möjligt skulle kunna komma så valde vi att fira i morgon i stället. Nu ska vi börja göra iordning de rätter som går att göra dagen innan samt duka bordet.I morgon har vi tillräckligt att fixa med. Dessutom tror jag att Noanoa rean börjar i morgon bitti så jag ska stå först i kö när portarna slås upp.
Här är min mammas julgran


En balettflicka. Jag vet inte om det är mig eller min syster den ska föreställa.


Ingen jul utan piff och puff


En guldig tomte


Ännu en tomte vid allt julgodis





-- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar