tisdag 22 december 2009

3 överraskningar på en dag

När jag var på jobbet så fick jag denna bild av min sambo. Lantliv och Gods & Gårdar hade kommit med Posten i dag och helt plötsligt blev jag jätteivrig att få komma hem.


Därefter så fick jag en lite förtidig julklapp av min sambo. En kameraväska till min systemkamera som jag har önskat mig sen i somras. Den har massa smarta fack till objektiven och alla tillbehör dessutom får jag till och med plats med min laptop.


Sen var det dags för lite efterrätt. Jag vet inte om jag ska kalla det säsongens första eller årets sista semla. I vilket fall var den himmelskt god.


-- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Oj vilken fin kameraväska, som tom rymmer en lap top! Semlor, nu går du händelserna i förväg Johanna: )

    En riktigt GOD JUL önskar jag dig och din familj!! Mari.

    SvaraRadera