lördag 21 november 2009

Noa Noa

Nu har jag haft denna blogg i några månader och börjar känna mig lite varm i kläderna. Efter att ha funderat lite så har jag kommit fram till att jag vill dela med mig av en annan sida av mig själv som gäller mitt Noanoa beroende. Jag äger inga andra kläder, förutom Noanoa, och jag och mamma åker kontinuerligt till Köpenhamn och Helsingör för att frossa i alla butiker de har i Danmark.



Här sitter jag och mamma på vårat favoritfik i Köpenhamn. De blå köksredskapen som hänger på väggarna tycker jag är så fina.


Detta var en ganska mörk bild men jag fick tag i en Manchester kjol och en väst från förra årets kollektion på en Noanoa outlet.





Det som jag tycker är så bra med Noanoas kläder är att de är så tidlösa och inte går ur modet. Man kan blanda kläder från olika års kollektioner för att alla färger kommer igen.
-- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vilken söt NoaNoa-modell!! Va, bara såna kläder! Kors, men vackra är de!! Vilket mysigt fik det ser ut vara, vad är det för fik? Jag älskar den staden som du vet o tack för svaret nedan.... bra idé du gjort med en tävlingsspalt, bättre än att ha tusem tävlingsbilder i sidan: ) Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  2. Sååå fina kläder och det har du ju alltid!
    Va roligt att få åka till Köpenhamn och frossa!
    Hörde om det stora "huset" på centralen, kul att du fotade så jag fick se!
    Må så gott!

    SvaraRadera