fredag 30 april 2010

Ny blogg

Efter lite funderingar så har jag startat ytterligare en blogg. Varför ska jag förklara nu. För det första så har jag satt ett köpförbud på mig själv eftersom det snart är semester (får se hur länge jag kan hålla mig) och då känner jag att det är svårt att hitta inspiration till nya inlägg. Dessutom så har jag en hel del saker som jag vill skriva om, men som jag tycker är inte riktigt rätt forum att skriva om på just denna blogg. Då tänkte jag först att jag kanske skulle byta inriktning men sen kom jag fram till att jag tycker det är riktigt trevligt att skriva om mina små krukor och loppisfynd. Så jag tänkte om och skapade en blogg tillsammans med min sambo där vi både kan skriva om precis allt mellan himmel och jord. Välkomna att besöka den också.

Stockholm-Göteborg tur&retur


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Är det här den nya bloggen?

    Tack för titten och trevlig helg

    Kram Heleena

    SvaraRadera