tisdag 27 mars 2012

Stora sågen

Nu börjar våren komma och jag ser fram emot vår första vår i stugan. Nu vill jag börja sätta igång att måla, städa och dekorera. Allt gärna på samma gång. Jag och Christopher har fått göra en prioriteringslista där vi får bocka av en i taget.


Vi fick ett blått Mateusfat av mamma och pappa i förlovningspresent. Duken är också ny från Green Gate.


Jag har gått över till lite mer glas nu. Jag har köpt så mycket vackra glasdekorationer runt om i landet som jag aldrig riktigt vetat vart jag ska ha men nu tror jag att de har hittat hem.


Ny duk från Green Gate.


Ett nytt överkast från GreenGate. Nya kuddar. Självklart måste överkastet ha fårskinsplädar som täcker från små smutsiga tassar.


Mina lyktor inhandlade i Tranås har fått flytta tillbaka till Tranås från storstaden.


Jag hittade en mormorsrutepläd på loppis.


Köket har jag inte gjort så mycket med ännu. Det är dock rengjort och allt porslin är diskat. Jag ska ha en grön färg på väggarna har jag tänkt.


Jag hittade ett gammalt våffeljärn i skåpet.


Här är en bild på allt mitt nyinköpta koppar.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar