lördag 17 oktober 2009

Denna guldkudde startade allt

Den här kudden var min mormors.
När jag var liten och önskade mig någon dyr leksak som mina föräldrar inte hade råd med så brukade jag alltid fråga om vi inte kunde sälja mormors guldkudde för jag trodde den var värd jättemycket. När jag senare skulle flytta hemifrån så hittade jag guldkudden i mammas gömmor och tänkte att jag skulle inreda min lilla etta utifrån guldkudden som fokus. Därav blev det lantligt med inspiration av guld. Nu är kudden ganska sliten och börjar tappa färgen men jag kommer aldrig kunna göra mig av med den.
-- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Rolig och gullig historia om kudden, fin var den med! Kul, lantligt med guldig touch, vi har lite samma dragning du och jag: ) Och vilket vackert armband du fick!! Ha en bra helg! Mari.

    SvaraRadera